Як в книжці писaнo
В Прaвилax дoрoжньoгo руxу нaписaнo дeкількa вaжливиx мoмeнтів стoсoвнo буксирувaння. Нaприклaд, тaм вкaзaнo, щo лeнтa угоду кому) буксувaння aвтo пoвиннa бути 4-6 мeтрів зaвдoвжки. В целях візуaльнoгo виділeння трoсу нa ньoгo під чaс буксирувaння нeoбxіднo вішaти світлoвідбивні прaпoрці (таблички) или ж сам трос має бути виготовлений зі світловідбивного матеріалу.
Також на гнучкого зчеплення легкових автомобиль існують певні умови:
- в ТЗ, що буксирують, повинні бути справними рульове керування й гальма;
- неважный (=маловажный) можна здійснювати буксирування під время ожеледиці;
- забороняється буксирувати більше одного ТЗ;
- автомобіль, що виконує буксирування повинен бути повністю справним;
- автомобіль, що виконує буксирування повинен їхати із включеним ближнім світлом фар;
- автомобіль, який буксирують, повинен їхати вдень з включеною аварійно-світловою сигналізацією, якщо бортова вентерь несправна — зі знаком аварійної зупинки під заднім склом, вночі — зі включеною аварійно-світловою сигналізацією і габаритними вогнями.
Що також варто врахувати в (видах безпечного буксирування
З першого погляду здається, що буксування мотор — легка справа. І, якщо в багажнику є буксирувальна лаколента для авто, а всі технічні вимоги ПДР дотримані, по правую руку майже зроблена. Проте це ще безграмотный все. Варто зробити наступне:
- домовтесь насчет умовні сигнали для комунікації;
- заздалегідь домовтесь относительно маршрут буксирування, його можливі зміни й завершення.
Водію, який виконує буксирування
- розпочинайте рух приглаженно і повільно, щоб канат в (видах буксовки машини не порвався від різкого ривка, також і присутствие підвищенні передач;
- періодично дивіться в дзеркало заднього виду, щоб безлюдный (=малолюдный) пропустити умовний сигнал від водія (авто)машина, яке буксуєте та й взагалі контролювати ситуацію;
- гальмуйте затяжно і повільно, щоб другий водій вчасно встиг зреагувати;
- під полоса поворотів беріть більший радіус, щоб ТЗ, який ви буксируєте, безлюдный (=малолюдный) наїхав на бордюр аль узбіччя;
- на світлофорах зупиняйтесь безлюдный (=малолюдный) перед самою стоп-лінією альбо авто, що попереду, поки стоїте, проїжджайте трохи вначале, щоб трос натягнувся — це полегшить початок руху;
- рухайтесь зі швидкістю 40-50 км/годок;
- обирайте маршрут без різких підйомів і спусків.
Водію, (авто)машина якого буксирують
- вставте знак у запалення і поверніть його, щоб під время руху не заблокувалось кермо;
- близ можливості старайтеся тримати акселератор зчеплення — це допоможе зменшити навантаження сверху авто, що вас буксирує;
- під момент гальмування слідкуйте за тим, щоб сизаль був натягнутий;
- старайтесь бути максимально зосередженими, уважно стежте по (по грибы) натягненням тросу та ни с места!-сигналами авто, що вам буксирує, адже дорожня ситуація може змінитися в до скорой встречи-який момент і від вам вимагається миттєва реакція сверху це.