AR рoбить прoєктувaння aвтoмoбілів більш eфeктивним
Кoли ми дивимoся нa трaдиційний спoсіб прoєктувaння aвтoмoбілів, цe oзнaчaє, щo дизaйнeр мaлює дизaйн вручну aбo нa цифрoвoму пристрoї. Пoтім вирoбники ствoрюють прoтoтип, щoб пeрeвірити, як всі кoмпoнeнти прaцюють у рeaльнoму світі. Цeй прoцeс нe дужe eфeктивний чeрeз ручні прoцeси тa кількість інвeстицій, нeoбxідниx исполнение) тeстувaння всіx кoмпoнeнтів, щoб знaйти прaвильну кoмбінaцію. Зaвдяки AR вирoбникaм нe дoвeдeться ствoрювaти прoтoтипи, oскільки тривимірний дизaйн aвтoмoбіля мoжнa спрoєктувaти в рeaльний світ.
Це означає, що інженери можуть змішувати та поєднувати компоненти, моделювати середовища та робити з моделлю AR экономно все, що вони могли зробити з фізичною. Уявіть собі всю можливу економію коштів, оскільки більше немає потреби створювати ці прототипи. Це одна з головних причин, чому автомобільна доповнена реальність набирає обертів.
Використання віртуальної реальності в процесі збірки автомобиль
Коли ми чуємо оборона віртуальну реальність, ми автоматично думаємо оборона відеоігри. І це вірно, оскільки директриса відеоігор є першим, хто барином застосовує технології віртуальної реальності получи своєму ринку. Схоже, що нині майже кожну гру та манера можна грати у віртуальній реальності. Вслед допомогою таких ігор, як Robo Recall, можна пограти у шутер від першої особи, схватка в космосі за допомогою Skylight стане реальністю, сидіння вслед за віртуальними столами для гри в покер в игорный дом Макао з PokerStars VR вже малограмотный здається неможливим, зараз можливо до настоящего времени.
В автомобільній промисловості, як у медицині та навчанні, VR також використовують. Після того, як усі компоненти виготовлені, автомобіль всё-таки ще потрібно зібрати. Однак це дуже трудомісткий процес, який залишає бедно місця для помилки. Наприклад, як дізнатися, чи комфортне конкретне положення з точки зору ергономіки для того монтажників, або вони втомляться після занадто довгої роботи в такому положенні? VR automotive може допомогти нам відповісти получи це та багато інших питань. Фактично, такі компанії, як Mercedes-Benz, вже використовують віртуальну реальність про моделювання процесу збірки та перевірки всіх етапів ради два роки до запланованого початку виробництва. Вони також використовують VR с целью перевірки налаштування кожної складальної станції, щоб переконатися, що всі необхідні інструменти враховані.
Купівля нової машини стала зручніше
Уявіть, що ви шукаєте нову машину і знаходите ту, яка вас подобається. Потім вам потрібно если фізично з'їздити в автосалон, щоб побачити її особисто, щоб переконатися, що автомобіль відповідає опису. Завдяки AR любое це можна зробити, без- виходячи з дому. Ви зможете побачити автомобіль з доповненою реальністю, який нічим мало-: неграмотный буде відрізнятися від автомобіля в автосалоні, а також зможете ознайомитися з усіма деталями та функціями, які пропонує автомобіль. Бери додаток до цього припустимо, що ви хотіли б побачити, як автомобіль если виглядати в іншому кольорі, змінити матеріал інтер'єру, колісних дисків альбо будь-які інші деталі. Конец це можливо за допомогою декількох натискань в вашому смартфоні.
Фактично, AR може бути використана с целью залучення людей до дилерського центру вслед допомогою більш персоналізованої реклами. Щоразу, коль ви дивитеся на двомірну рекламу автомобіля, ви невыгодный відчуваєте всіх функцій, які може запропонувати автомобіль. З усім тим, автосалони можуть включити QR-шифр для сканування користувачем, і покрой автомобіля з'явиться из первых рук перед ними. Девелоперська компанія AR може створити ветром подбитый додаток, який буде працювати в будь-якому телефоні та підвищити ефективність рекламних кампаній.
Представьте про всі можливості та зручності, які це відкриває як исполнение) дилерів, так і для споживачів. Якщо ви є дилером, легко неможливо тримати на стоянці кожну марку і стандарт конкретного автомобіля. AR усуває цю перешкоду і дозволяє зацікавленим клієнтам робити продуктивно будь-які налаштування, які їм потрібні. Крім того, оскільки дочиста процес стане набагато зручнішим, споживачі будуть більш схильні купувати нові автомобілі, які вигідні дилерським центрам. Технічно підковані дилери також можуть використовувати віртуальну реальність, щоб дати клієнтам віртуальний задача-драйв автомобіля.
Поліпшення ремонту та обслуговування
AR дозволяє як автомеханікам, неизвестно зачем і пересічним споживачам значно спростити поправка своїх автомобілів. Часто складний подновление, який може виконати тільки навчений технік, вимагає, щоб механік припинив роботу, досліджував і порівнював сценарії, щоб знайти відповідне рішення. Це дуже недешево через кількість часу, необхідного в целях ремонту. На щастя, автомобільний додаток з доповненою реальністю може проєктувати інструкції через фізичного двигуна автомобіля, щоб направляти механіка. Це також дуже корисно с целью звичайних людей, які хотіли б зробити простий улучшение самостійно, але не розуміють інструкції. Додаток (с)терпеть власникам автомобілів проводити такий подновление, заощадивши їм додатковий период і гроші.
Рішення AR та VR мають славный вплив на автомобільну промисловість
Ми говорили оборона деякі рішення доповненої та віртуальної реальності, які використовуються в автомобільній промисловості, і единым махом розробляється багато нових. Ці нові рішення допомагають виробникам, дилерським центрам і клієнтам краще адаптуватися впредь до нової реальності, в якій ми живемо.